Photography and traveling

ShoboTrip Part6 – Asta la vista mosquito

Delta

Da ultima parte, Rezervatia Naturala Delta Dunarii, sincer m-a impresionat in mod placut, ce mi-a placut? Linistea, frumusetea, oamenii. O diferenta de la cer la pamant fata de ce am vazut in Eforie Nord. Ca sa ajungi in Sfantul Gheorghe trebuie sa iei nava de la Tulcea, aceasta are un orar special, deci trebuie sa verificati pe site-ul Navron. Multa multa lume in micul port de la Tulcea, au fost nevoie de doua nave mari Mircesti si Banat. Am facut 4 ore pana la Sfantul Gheorghe, daca aveti multe bagaje, cand ajungeti in Comuna Sf. Gheorghe puteti sa vorbiti cu localnicii sa va duca cu caruta, taxi natural, noi am stat in Campingul Dauphen, unde era si cinematograful de afara. Dupa ce ne-am instalat am facut o mica excursie pana la plaja, daca va ste lene, sau in timpul zilei nisipul arde prea tare puteti sa luati “busul” (un microbus, un tractor care tracteaza remorci sau gipuri care tracteaza remorci) care circula din centrul comunei pana la plaja, 2 lei cursa. Totul este nisip, balti, pasari, libelule verdeata de balta…

Toti localnicii servesc mese traditionale din peste si fac excursii pe canale, in rezervatie pana la Sulina sau la padurea Letea. Ce puteti vedea in Biosfera? pasari, pasari si iar pasari, niste cai salbaticiti, nuferi si ciulini. Deasemenea, daca vrei sa vezi Delta de sus, puteti sa feaceti excursii si cu avionul. Nu, nu prea aveti alceva de facut in afara de a va relaxa, Cei mai multi spun ca Delta e pentru pescari, da pentru pescari, dar si pentru cei care cauta linistea, pentru fotografi care vor sa surprinda imagini extraordinare si pentru amatori de film independent deoarece in perioada inceputului lui august are loc Festivalul de film Anonimul, aflat in acest an la editia a 8. Toata ziua este program de film indoor, iar seara se pot vedea filme pana la ora 4 afara. Pentru a combate tantarii trebuie musai sa va luati sprei pentru tantari, caci altfel, e nasol seara.

Delta1

Un mic sfat pentru fotografi, daca mergeti pentru a prinde imagini inedite cu pasarile e bine sa mergeti cand nu sunt evenimente majore, si sa faceti excursii cand e putina lume, cand am fost noi in rezervatie, din pacate au fost multi care au venit cu barcile si au speriat pasarile inainte sa ajungem noi acolo.

Delta2

Mai multe fotografii gasiti aici

Cheltuieli:

Tren Sinaia Bucuresti: 19.35 ron (reducere de student)

Tren Bucuresti Eforie Nord: 26.10 (reducere de student)

Sezlonguri plaja:15 ron/zi

Tren Eforie Constanta: 1.55 (reducere de student)

Autocar Constanta Tulcea: 27 ron

Nava Tulcea Sf. Gheorghe: 36 ron/pers (A da si pe site scrie reducere studenti, nu e chiar asa, e doar pentru studentii din Tulcea)

Cazare Sf. Gheorghe: 93 ron – 2 corturi de cate 2 persoane pe 3 nopti (defapt am stat 4:P)

Excursie Rezervatie cu barca: 50 ron/ pers

Masa Traditionala: 30 ron/pers (3 feluri)

Nava Sf. Gheorghe Tulcea: 36 ron

Bus Tulcea Bucuresti: 70 ron

Tren Bucuresti Cluj: 30.40 ron (reducere de student)

Cheltuieli finale (fara cheltuielile pe mancare di Bucuresti, Eforie, sau din Delta astea sunt relative):

Transport: 297.35

Cazari: 38.25 – ce face cortul ministerul (tabere) si prietenii buni:P

Intrari: 194 (aici am inclus telecabinele si excusia din delta)

4 responses

  1. despre mare nu mai scri? 😀

    September 6, 2011 at 2:15 pm

    • ancahaiducPhotography

      Pai va las pe voi, ca voi ati facut poze acolo, eu nici macar nu mi-am scos aparatul…

      September 6, 2011 at 2:28 pm

  2. si puteai pune o poza si cu turbanul meu ..
    😛

    September 6, 2011 at 2:15 pm

    • ancahaiducPhotography

      Da sa sti, nush cum de am uitat, las ca te rezolv la portrete:P

      September 6, 2011 at 2:29 pm

Leave a comment